Økonomimedarbejder til centeradministrationen i Socialcenter Lillebælt.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med tal og økonomistyring i et center med en årlig omsætning på ca. 200 mio. kr. og medvirke til at udvikle økonomifunktionen? Så kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling i centeradministrationen i Socialcenter Lillebælt.

Centeradministrationen forventes at flytte til Middelfart området i løbet af 2024.

Stillingen er på 37 timer om ugen.

Dine primære opgaver vil blive:

  • Budgetlægning, årlig takstberegning, regnskabsmonitorering og analyse i forhold til centrets overordnede økonomi
  • Rådgive, vejlede og sparre med centerchef og afdelingsledere i forhold til økonomiudfordringer samt budget- og regnskabsmæssige problemstillinger
  • Kvartalvis økonomi- og aktivitetsopfølgning for hele centret
  • Månedlig økonomiopfølgning og ledelsestilsyn for afdelingerne i samarbejde med afdelingsledere og centerchef
  • Løbende disponering af forventede omkostninger og indtægter, så ledelsesinformations-systemet altid giver det bedste billede af virkeligheden
  • Forbedre og optimere administrative arbejdsgange og centrets økonomifunktion
  • Daglig drift, herunder bilagsbehandling og fakturering
  • Regnskabsafslutning samt deltage ved revision og tilsyn
  • Diverse møder med dertilhørende mødereferater
  • Diverse ad hoc opgaver.
Er du den:

Vi forventer, at du via din uddannelse (f.eks. kontoruddannelse på bachelorniveau eller kandidatuddannelse) og tidligere jobs har erfaring i ovenstående eller sammenlignelige jobfunktioner. Du skal være systematisk i din arbejdsform og samtidig besidde gode kommunikations- og samarbejdsevner. Endvidere er det vigtigt, at du formår og er indstillet på at formidle økonomiske problemstillinger til personer uden økonomisk baggrund på en enkel og forståelig måde – såvel på skrift som mundtligt.

Vi forventer, at du har stor erfaring med at arbejde med Excel. I dit daglige arbejde skal du desuden arbejde i systemerne NemØkonomi (ledelsesinformationssystem) og SydAX (økonomisystem), og det vil således være en fordel, hvis du har kendskab til en eller flere af disse værktøjer.

Der har kørekort til personbil og er indstillet på at anvende egen bil ved tjenestelig kørsel i et begrænset omfang.

Du skal vælge os for vi tilbyder dig:

  • En afvekslende hverdag i et stort center, med plads til faglig udvikling
  • Mulighed for at arbejde selvstændigt og præge egne arbejdsopgaver, samt tilrettelægge din egen arbejdsdag
  • Et arbejdsfællesskab i centeradministrationen og med ledelsen. Centeradministrationen består af to økonomi specialister, HR specialist, kontorassistent, centersygeplejerske, AC-medarbejder, vicecenterchef samt centerchefen. Socialcenter Lillebælt har i alt ca. 270 medarbejdere
  • Kompetent sparing med økonomimedarbejderne i regionshuset samt de øvrige økonomimedarbejdere på det regionale sociale område, og du bliver en del af et fælles økonominetværk.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Susanne Peyk på tlf. 2055 3945 eller økonomispecialiste Annemarie Kortbæk-Sandal på tlf. 2143 4532.

Lønnen aftales efter gældende overenskomst og principper for Ny Løn.

Ansøgningsfrist: Den 19.februar 2024

Ansættelsessamtaler: Afholdes den 21.februar 2024

Tiltrædelse: Den 1.april 2024

Arbejdssted: Socialcenter Lillebælt, Kingstrup, Fredehjemsvej 2, 5591 Gelsted.

Der vil blive indhentet reference, samt offentlig straffeattest inden ansættelse. Det er en betingelse for ansættelsen, at straffeattesten vurderes tilfredsstillende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Socialcenter Lillebælt - Kingstrup, Fredehjemsvej , 5591 Gelsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982842

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet