Attraktiv stilling som konsulent i Socialcenter Lillebælt.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du et særligt blik for og erfaring med det specialiserede socialområde? Er du udviklingsorienteret og har gode værktøjer i rygsækken til projekt- og processtyring? Har du gode formidlingsevner? Har du lyst til, sammen med ledelsen, at udvikle, kvalitetssikre og understøtte den fortsatte udvikling af Socialcenter Lillebælt? – så er det måske lige dig vi mangler.

Vi tilbyder et job med opgaver, som veksler mellem små og store ad-hoc opgaver og understøttelse af centerledelsens arbejde i forhold til at sikre løbende overblik, opfølgning og systematik i de igangsatte indsatser og beslutninger.

Socialcenter Lillebælt er en del af Region Syddanmarks specialiserede socialområde. Vi har fem afdelinger med hver deres faglige speciale. Vi tilbyder døgnpladser til voksne borgere med svære sindslidelser, døgn- og aktivitetstilbud til voksne borgere med erhvervet hjerneskade og døgnpladser til unge og voksne med svære spiseforstyrrelser. Dertil kommer en sikret institution for børn og unge og et nyt tilbud med delvis lukket pladser for unge.

Som konsulent arbejder du i en stabsfunktion. Du er ansat i centeradministrationen og referere til vicecenterchefen. Du skal kunne agere i alle centerets afdelinger og i relevante fora på tværs af socialområdet og i eksterne samarbejdsfora.

Dit primære arbejdssted vil være på adressen Fredehjemsvej 2, 5591 Gelsted og du må påregne skiftende arbejdssteder samt kørsel mellem vores matrikler, som er beliggende i Gelsted, Nørre Åby, Middelfart og Børkop.

Vi forventer at flytte i løbet af 2024 til Middelfart/Fredericia området.

Dine primære opgaver vil være:

  • Understøtte implementeringen af igangsatte indsatser
  • Bidrage til proces- og projektbeskrivelse og styring
  • Udarbejdelse af større skriftlige materialer f.eks. strategi- og udviklingsplaner i samarbejde med centerledelsen
  • Udarbejde tids- og projektplaner i samarbejde med centerledelsen
  • Udarbejdelse af samlet overblik for de igangværende indsatser i centret og på afdelingsniveau
  • Udarbejdelse af notater og oplæg til ledelsen
  • Håndtering og udarbejdelse af svarudkast på spørgsmål fra både interne og eksterne interessenter /samarbejdspartnere
  • Tovholder på konkrete opgaver, herunder drive og understøtte prioriterede indsatsområder for centret, og bidrage med indhold i dagsordenen, oplæg og notatskrivning
  • Sekretær for centerledelsen herunder udarbejdelse af dagsordner og være referent på møder
Du vil komme til at arbejde på både det strategiske og det operationelle niveau. Der vil være elementer af ledelsesunderstøttelse ude i de enkelte afdelinger i forhold til konkrete prioriterede indsatser eller processer, ligesom der kan være tværgående indsatser som med fordel kan have en gennemgående processtyring.

Vi ønsker en konsulent der formår at opbygge gode relationer og har stærke samarbejdsevner, er imødekommende og tryghedsskabende. Du brænder igennem med dine budskaber og er stærk i formidling både mundtligt og skriftligt.

Du har en relevant videregående uddannelse gerne suppleret med en solid erfaring fra lignende stillinger.

Vi kan tilbyde:

En uformel arbejdsplads med stor frihed under ansvar.

En arbejdsplads hvor du bliver en del af en centeradministration bestående af center- og vicecenterchef, 7 kollegaer med forskellige opgaveportefølje inden for HR, økonomi, tværgående centersygeplejerske og forbedringskonsulent. Derudover 10 afdelingsledere og 9 faglige ledere og knap 300 medarbejdere fordelt på de 5 matrikler.

Vi sikre god introduktion.

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte vicecenterchef Heidi Lindberg Jensen på tlf. 29 33 64 28 eller centerchef Susanne Peyk på tlf. 20 55 39 45.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og forhåndsaftalen for området.

Stillingen kræver kørekort til personbil.

Ansøgningsfrist: Den 24. marts 2024.

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt den 5. april 2024.

Ansættelsesdato: Den 1. juni 2024 - gerne før.

Der vil blive indhentet reference samt offentlig straffeattest inden ansættelse. Det er en betingelse for ansættelsen, at straffeattesten vurderes tilfredsstillende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kingstrup, Fredhjemsvej, 5591 Gelsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6005354

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet